Erőforrások
E-mail automatizmusok fontossága, lehetőségei 2024-ben
Az e-mail marketing évek óta az egyik legfontosabb eszköz a vállalkozások számára, hogy elérjék ...
Hogyan tűnj ki a tömegből rövid videókkal Instagram Reelsen és TikTokon? 3+1 tipp a sikerhez
A közösségi média platformok, mint az Instagram Reels és a TikTok, forradalmasították a tartalomgyártást, ...
Miért fontos a személyes márka építése 2024-ben?
A digitális világ rohamosan fejlődik, és ennek közepette a személyes márka egyre fontosabb szerepet ...
A reszponzív webdesign fontossága és előnyei 2024-ben
A világ folyamatos fejlődésével egyre fontosabbá válik a reszponzív és esztétikus webdesign, amely lehetővé ...
Miért fontos a Google Cégprofil? Regisztráció lépésről lépésre
Az online jelenlét ma már alapvető fontosságú minden vállalkozás számára, függetlenül annak méretétől vagy ...
Versenytárs elemzés a közösségi médiában: útmutató KKV-k számára
A hatékony közösségi média ma már elengedhetetlen része a vállalkozások marketingstratégiájának. A social media ...
Webshop indítás kisokos KKV-k számára
A digitális világban a webshopok létrehozása és üzemeltetése egyre fontosabbá válik a kis- és ...
Így javíthatod az ügyfélélményt a marketing segítségével
Az ügyfélélmény (customer experience) az egyik legfontosabb tényezővé vált a vállalkozások sikerének szempontjából. Az ...
Ingyenes AI Lehetőségek: ChatGPT vagy GeminiAI?
ChatGPT A ChatGPT egy mesterséges intelligencia alapú szöveggeneráló eszköz, amelyet az OpenAI fejlesztett ki. ...
Mi a különbség a ROAS és ROI között? Hogyan számíthatjuk ki a megtérüléseket?
A marketing világában számos mutató áll rendelkezésünkre, amelyek segítenek mérni kampányaink sikerét és hatékonyságát. ...
Hogyan gyártsunk social media tartalmat mesterséges intelligenciával?
A mesterséges intelligencia egyre nagyobb mértékben befolyásolja a mindennapi életünket, mely alól a közösségi ...
A prompt anatómiája – Hogyan írjunk hatékony AI promptokat?
A mesterséges intelligencia (AI) forradalmasítja a tartalomkészítést, új lehetőségeket nyitva a kreatívok készítéséhez és ...
Mi az értékesítési tölcsér? Hogyan segít a sales funnel?
Ebben a blogbejegyzésben végigvezetünk az értékesítési tölcsér felépítésének művészetén. Megvizsgáljuk a kulcsfontosságú szakaszokat, a ...
E-mail marketing fontossága 2024-ben
Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb és népszerűbb módja annak, hogy kapcsolatba lépj a ...
Egy social media poszt anatómiája: így készíthetsz sikeres posztokat!
A közösségi média egy igen hatékony márkaépítő és értékesítésnövelő eszköz, de a zajos online ...
Vevőszerzés hatékonyan: 5+1 módszer, ami garantálja a sikert – Második rész
Az első részben bemutattuk, hogy mit jelent a vevőszerzés, másnéven a lead generálás a ...
Így segítheti a mesterséges intelligencia a vállalkozásodat
A digitalizáció rohamos fejlődésével a mesterséges intelligencia (AI) egyre inkább elérhető a kisvállalkozások számára ...
Vevőszerzés hatékonyan: 5+1 módszer, ami garantálja a sikert – Első rész
A vevőszerzés minden cég számára létfontosságú: akár új ügyfeleket szeretne szerezni, akár a meglévő ...
Podcast készítés: minden, amit tudnod kell indulás előtt
A hangalapú tartalmak térnyerése (az AI mellett) az elmúlt években robbanásszerű volt, ami legfontosabb ...
Mesterséges intelligencia (AI) – a marketing jövője, vagy csak egy felkapott trend?
A mesterséges intelligencia (MI vagy AI) egyre nagyobb szerepet játszik a vállalkozások életében, a ...
Milyen a hatékony landing oldal 2024-ben?
A jó weboldal informatív és könnyen kezelhető, de nem minden a design és a funkcionalitás sem.
Top 10 marketing trend 2023-ban
A jó weboldal informatív és könnyen kezelhető, de nem minden a design és a funkcionalitás sem.
Digitális körkép online ügyfélszerzéshez
Egy cég márkaértékét nemcsak a marketing, hanem a benne dolgozókról alkotott kép is adja.
Mi kell a költséghatékony marketinghez?
Minden marketing költségnek a fele megspórolható, de kérdés hogy melyik fele amiről le kell mondanunk.